close
標題:

我想問關於Shiseido anessa SPF50+ PA+++ sun screen

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想要Shiseido anessa SPF50+ PA+++ 的詳細資料 http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/abcbook1234/detail?.dir=ee90scd&.dnm=2293scd.jpg&.src=ph 我係一個18歲的男仔,如果平日出街和一般户外活動,適合嗎?同埋隔幾內要補一次? 可否指點一下,同埋男仔用LI d野會唔會好怪呢?

最佳解答:

Shiseido 既 ANESSA 其實屬於水上活動用既防曬用品多於平日用~ 如係平日用~就會太油了~ 如果平日出街, 其實SPF30 PA++就已經好夠~ 記住, 度數愈高就一定愈油! 只要唔係長期係陽光下曝曬~ 都唔洗用到咁高! 而落左水之後,因為加上水既折射~ 就更易曬黑/傷~所以要咁高度數! 如果係Shiseido,SUNCARE系列會好D~ 另外SONFINA都唔錯! 而防曬用品會隨著人體排汗及出油而流失當中既防曬物質~ 如果係室內(行MALL),2個鐘補一次都OK 如果係行街,1個~個半鐘補一次, 視個人情況而定! 另外!記住係出街前15~20min前塗上防曬用品 等防曬用品發揮功用後接觸陽光先有效! 其實而家D紫外線咁犀利~ 做防曬措施已經唔只係女仔既問題~ 男仔亦應該! 所以我唔覺得有問題! 但最緊要係搵岩自己既用品~ 唔好羊群。 最後,其實所有防曬用品都唔係神仙水, 出外都係帶頂帽/黑超,先有保障!(甚至開有抗UV功能既遮)

其他解答:

一般平日出街和一般户外活動的情況下,用SPF15-25已經足夠。坊間不少防曬的面霜不可用於眼部,而且比較笠。您會否考慮一防曬隔離乳(SPF 20 PA++)($298/59ml),除可用於臉部外,甚至可用於眼部及頸部,連BB的皮膚也可用,效果不錯,而且清爽,這防曬面霜是物理性的,一般情況下可keep 6小時防曬,十分方便好用。我是教人用一含天然成份品牌自己在家護理皮膚的,如您有需要,可e-mail 給我。 dolphinebeauty608@yahoo.com.hk
arrow
arrow

    ib4aj8dc612 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()