close
標題:

Interior Design!!!HELP!!!唔該!!!幫幫我!!!10分!!!

發問:

Interior Design讀邊間大學既進修學院最好? 我想讀高級文憑 我睇HKU SPACE既Prospectus 讀interior design要有profilio 但係我冇 因為係school修唔到arts 種有我冇讀中文 我讀法文,黎緊會考我都係會考法文 除左會考,我種會考igcse中文&math 當拎多張紙 我係想會考完就出黎讀.. 之後讀完個文憑可以既就入大學 唔該佢詳細比d information我 my parents needs me to guaduate from university its all about my future! HELP ME! 更新: 我唔係要讀夜校 我要d全日制既好似regular返學咁 thanks!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

大一設計學院 ok ga ..ccc http://hk.88db.com/hk/Services/Post_Detail.page/lesson_instruction/Design/?PostID=5071

其他解答:
arrow
arrow

    ib4aj8dc612 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()