close
標題:

含HT既SOCKET478 有邊幾粒?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

2.8Ghz以上既列晒出黎丫唔該~~ 列晒之餘話我知有邊隻係P4P800 SE用到,邊隻唔得..(塊板BIOS未UP過..依然04年未UP前板本) 我上過佢ASUS個網,唔識睇 http://support.asus.com.tw/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=zh-tw&model=P4P800%20SE 更新: yee2812~ 妳話我差唔多全部用到.. 但我見到有D要UP左BIOS先用到喎..我試過自己UP,俾佢句野嚇到我自己唔敢搞: 強烈建議請有經驗人士幫忙升級

最佳解答:

首先弄清楚兩件事, 一個是叫主機板版本( 這個不是 Bios, 而是板的version), 無得變, 細心留意板會有寫, 另一個 Bios 版本, 這個可以經過軟件升級, 而你的板幾乎全部用得, 唯獨 P4 3.4E CPU 雖要機板2.0以上才得, 這個你要自己看機板, 應該夠清楚.

其他解答:
arrow
arrow

    ib4aj8dc612 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()