標題:

懷孕16周可以食花膠嗎?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

請問懷孕16周可以食花膠嗎? 最好係幾時食最有益呢?? 謝謝!

最佳解答:

1)其實花膠對胎兒同孕婦都好有益處.例如食花膠會長胎,對bb骨骼,皮膚都好好,而且仲會增強抵抗力. 有些人話臨生前一兩個月至食花膠,咁樣會幫助孕婦生產.其實有了bb之後孕婦就應該開始食(大約兩個星期一次啦),因為它有豐富的蛋白質及膠質,對孕婦及bb都好有營養,如果等到臨生前至食,咁樣又點吸收呢! 如果燕窩同花膠,我會選擇花膠,因為我聽過中醫師講,燕窩比較寒涼,唔係個個都適合食的.雖然大部份人都話燕窩不寒不燥,但如果有醫師咁樣講,我都唔敢食太多!不過我諗每個人的體質都唔同的. 我有個朋友,她懷孕時好少食燕窩,只係經常煲花膠湯,bb到而家3歲,皮膚又白又滑,而且仲好少病,就算病都好快好番. 至於點煲,花膠可以煲雞啦(如果你怕燥,就唔好燉,就咁煲湯都ok),你又可以花膠燉鮮奶,好好味呀 2)可以 2011-04-22 13:23:10 補充: 2)產後

其他解答:

16周可以食,頭5個月食最有效....................................
arrow
arrow

    ib4aj8dc612 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()