標題:

中學生暑假去遊學

發問:

暑假想比個仔去澳洲遊學,學吓英文. 有學聯 EF 澳洲教育聯網 學聯出名啲,大公司應該唔差,上星期日聽咗seminar,打算去澳洲名校Nudgee. EF嘅選擇都好多,但D職員好sales. 識得english town. 澳洲教育聯網,收咗本書,未聽seminar,要29/3至去.剩喺知佢有個英文徴文比賽,幾年前攞過張cert. 3間都可以住澳洲家庭,焗住講多多英文, 想比較吓,最好D去過呢幾間嘅比D真料.

最佳解答:

我去過幾次遊學~睇下幫唔幫到你啦~ 各間都有唔同既特色~= =v~但學聯就無去過..... 我自己聽d朋友講話無咩特別咁~... 我去過EF同AEL~ 前者就去英國~後者去開恩茲~ ""~兩個課程都完全唔同"~ EF就全部上返EF果d堂...果陣英國放緊暑假~都冇咩學生係度.. 有少少悶啊個堂""~ 好享受啊成個團不過~~又住酒店咁既房~好正~~~ 係咁睇英國好靚既建築物~去左劍橋大學啊等等~ AEL去carins既~ 佢又好似EF咁有d 英文堂既~不過佢教果d又唔同EF果d~" 佢教開恩茲果度果d野~green lsland啊呀果d~ 但有最後幾日好得意~入左間澳洲學校度上堂!!~ 入左澳洲既課堂度上堂, 好搞笑啊, ~仲分到個澳洲學生一齊上落堂, 做功課等~幾好玩~ 澳洲既人同英國既人唔同d"~ 我係個homestay度勁好玩啊佢有個小朋友~ 好得意啊~~~~ 仲可以去唔知叫咩既熱帶雨林~都幾正~ 兩個都有唔同既特色~ 我自己就覺得體驗高d既點都係住homestay好d~!~ 同埋睇一d香港冇既野~green lsland真係好正架~~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我仔學校前二年參加過由澳洲教育協會的澳洲柏斯遊學團, 但聽講一定要經學校參加, 價錢超平, 不超過$15,000. 好似話係獎學金資助, 你可以去睇睇.... www.aea.org.hk
arrow
arrow

    ib4aj8dc612 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()