close
標題:

深水埔的Band1中學

發問:

如題,可唔可以比D深水埔既Band1中學我?要真的!!!!唔好呃我呀!!!!(要中央派位選擇的編號及name)!!!!!! p.s.仲有,我想問問如果我甲部miss哂,乙部我填DBand1中學(老師話我係Band1 A的學生)全部唔中,咁我到最後係咪都會入到Band 1中學?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

佛教大雄中學 BUDDHIST TAI HUNG COLLEGE 男女 深水埗區 津貼 佛教 中華基督教會銘賢書院 CCC MING YIN COLLEGE 男女 深水埗區 津貼 基督教 長沙灣天主教英文中學 CHEUNG SHA WAN CATHOLIC SECONDARY SCHOOL 男 深水埗區 津貼 天主教 廠商會中學 CMA SECONDARY SCHOOL 男 深水埗區 津貼 無 路德會協同中學 CONCORDIA LUTHERAN SCHOOL 男女 深水埗區 津貼 基督教 香港四邑商工總會黃棣珊紀念中學 HKSYC & IA WONG TAI SHAN MEMORIAL COLLEGE 男女 深水埗區 津貼 無 寶血會上智英文書院 HOLY TRINITY COLLEGE 女 深水埗區 津貼 天主教 瑪利諾神父教會學校 MARYKNOLL FATHERS' SCHOOL 男女 深水埗區 津貼 天主教 天主教南華中學 NAM WAH CATHOLIC SECONDARY SCHOOL 男女 深水埗區 津貼 天主教 聖母玫瑰書院 OUR LADY OF THE ROSARY COLLEGE 女 深水埗區 津貼 天主教 保良局唐乃勤中學 PO LEUNG KUK TONG NAI KAN COLLEGE 男女 深水埗區 津貼 無 聖公會聖馬利亞堂莫慶堯中學 SKH ST. MARY'S CHURCH MOK HING YIU COLLEGE 男女 深水埗區 津貼 基督教 德貞女子中學 TACK CHING GIRLS' SECONDARY SCHOOL 女 深水埗區 津貼 天主教 德雅中學 TAK NGA SECONDARY SCHOOL 女 深水埗區 津貼 天主教 東華三院張明添中學 TWGHs CHANG MING THIEN COLLEGE 男女 深水埗區 津貼 無 英華書院 YING WA COLLEGE 男 深水埗區 津貼 基督教 甲部無哂,咁好難講. 因為有其他學生甲都會搷Band lA嘅中學.

其他解答:

深水埗區band1的中學: 中華基督教會銘賢書院 長沙灣天主教英文中學 英華書院 聖母玫瑰書院 寶血會上智英文書院 深水埗區 band1尾的中學: 香港四邑商工總會黃棣珊紀念中學 瑪利諾神父教會學校 德雅中學 深水埗區band2頭中學: 佛教大雄中學 東華三院張明添中學 九龍城區band1尾中學(英中): 何明華會督銀禧中學 民生書院 基督教女青年會丘佐榮中學 陳瑞祺(喇沙)書院 九龍城區band1尾中學(中中): 香港培正中學 何文田官立中學 九龍真光中學
arrow
arrow

    ib4aj8dc612 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()