close
標題:

救命! 想搵婦科醫生呀! HELP!

發問:

我媽咪41歲喇, 而家話妮左第3胎, 佢係都要生, 話想要個仔(佢生左我同1個妹妹), 冇人阻到佢,但大家都知有幾多弊處GA LA, 我唔係鼓勵佢扼殺生命, 但佢咁大個生仔真係好危險, 佢同個BB都會有好多風險要承擔, 何況我爸爸已經五十幾歲, 佢地一定會好辛苦.. 而家唯有帶佢睇婦科, 等醫生比專業意見, 唔一定要平, 貴少少都OKAY, 但一定要好, 唔該大家快D比D建議我, 佢已經2個月喇, 佢仲話月尾去台灣旅行完先算, 但係再唔下決定真係妮唔切, 請憑良心比介紹, 唔該晒TT"

最佳解答:

其實41歲生不是大問題, 現今大把高齡產婦, ( 我都37 ), 盡快找婦科醫生檢查及聽取專業意見吧. 但未夠3個月就千萬不要搭飛機了, 是婦科醫生話的, 因個胎未定, 較容易小產. ( 我也因此取消行程 ) 提供以下婦科醫生, 希望幫到你媽媽, 他擁有多年經驗, 是個好醫生, 不算貴: 吳瑞材醫生 ( 敬請預約 ) 電話 : 2523 1326 地址 : 中環皇后大道中48號萬年大廈505室

其他解答:

Hey dear, don't worry. Some of our patient they already 45 and going to have their 3 child. You can take her to see DR. Sally Ferguson, she's an English doctor, and had a translator nurse. I think she can provide some information for you and your mother. Tel: 2824 - 9112 Address: Room 1501, 15/F, Shui On Centre, 6-8 Harbour Road, Wanchai, Hong Kong Just for you reference! Hope can help you!|||||霍麗玲醫生 尖沙咀漢口道28號亞太中心12樓1210室 23672898 婦科醫生 呢個我本人覺得非常好 收費合理 好多人都搵佢睇 安全可靠|||||其實你媽咪都生第三胎, 佢又點會唔知邊間婦科好呢? 定係你想人介紹醫生,俾你叫你媽咪落咗個bb呀,陰公! 你媽咪咁想要咪賀喜佢lor, 點解你要咁反對呀? 41歲都唔算好老之嗎, 人地第一胎都係咁生啦.|||||恭喜你呀^^...我覺得值得恭喜既事 放心喇...如你媽真係咁想要既..就要喇...說真的...41歲有bb..這叫緣...係一個和你們家人有緣既小朋友...所以應該留下的... 我爸現在的老婆..在4十多歲才有第一胎..當時..個個都好擔心架..怕大人有事喇..又怕小朋友會唔正常喇....所以當事都真係..成日去check個bb有無問題....現在我個細細妹都已經就黎3歲喇..都好精靈活潑..同好識駁咀...說真的..當時我爸也不太想要的呀..但老婆想要..才生..現在..不知幾幸福開心...有個小朋友..屋企開心既事會多d架^^ 我知我講咁多野係費話..因我都唔知搵咩婦科醫生可介紹給你...但我想你知...我的感覺^^

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ib4aj8dc612 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()