標題:

ULTIMA II

發問:

我想問....我18歲 男仔...今日行萬寧既時候..比人SALE左支 ULTIMA II 既暗蒼水...D野係藍色既.....咁我係知識到見到 尼個品牌係比30歲既用....咁點算....可唔可以用落去.....因為支野成160蚊......咁如果唔用得..... 唔該哂

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你有冇keep番住張單ar?? 萬寧有14日退貨保證, 唔arm用就拎番去退la. 你買野只要keep住張單, 14日內任何一間萬寧都可以換貨退錢嫁 冇keep單都可以番去, 不過冇得退錢, 只可以換其他貨 冇keep單係要番去買嗰間鋪嫁 最好可以記番大概幾時, 幾點買, 記得多d細節仲好, 因為程序上佢要入去電腦check番係張單. 你有冇開過支野黎用, 如果冇就會順利d, 如果有, 你千祈唔好同佢講冇效或者敏感, 佢會同你refer去供應商, 要你填野再番屋企等. 你咪話唔arm自己用law.

其他解答:

不用的, 我以前都用過啦 大牌子又點, 無效果 我現在用的牌子, 佢無賣廣告, 但效果很好, 我本身有敏感, 現在無了 皮膚好了很多 你想了解可找我呀 msn: redstrawberry1822@hotmail.com
arrow
arrow

    ib4aj8dc612 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()